niedziela, 5 lipca 2015

ogłoszenia parafialne

Niestety na razie nie wracam i na chwilę obecną nie wiem, czy kiedykolwiek tu wrócę. Nie wiem nawet, czy chcę tu wrócić.

Nie oznacza to jednak, że przestałam pisać. Mam kilka (w miarę dobrych) pomysłów na nowe opowiadania i jedno z nich rusza już wkrótce - muszę dopisać tylko kilka rozdziałów do przodu, żeby mieć co wstawiać w razie kompletnego zastoju.

Zapraszam zatem na mojego nowego bloga, na którym już wkrótce pojawi się pierwsza część opowiadania pod tytułem "Nie widzę wyraźnie". Jest to coś kompletnie innego niż reszta moich prac. Tym razem to Larry Stylinson. Uprzedzając wasze pytania: nie, nie jestem Directionerką, nie znoszę ich muzyki, ale od momentu, kiedy pierwszy raz przeczytałam ff o tej parze, jestem całkowicie i nieodwracalnie zakochana w Larry'm.

Oprócz tego, dołączyłam do "The Imagination Project". Wakacyjnego projektu literackiego na Tumblrze. Więcej dowiecie się kilkając tutaj. Wszystko zaczyna się już 13 lipca. Nie wiem jak reszta dziewczyn, ale ja będę pisała o niejakim Remusie Lupinie - może go kojarzycie ;) W tle przewijać się będzie Wolfstar. (Tak, Luniaczek będzie gejem.)

Najłatwiej będzie wam się ze mną skontaktować przez mój tumblr lub gg, postaram się odpowiadać na bieżąco. Tam również będę udostępniała ff "Nie widzę wyraźnie" i moje pierwsze, całkowicie autorskie opowiadanie o tematyce LGBT+ pt. "So in Love".

Jeśli chcecie poczytać więcej moich wypocin to:

  • mój tumblr: KLIK
  • tumblr "The Imagination Project": KLIK
  • mój nowy blog: KLIK

Jeśli chcecie zapytać o zakończenie "Błękitnej Pełni", o coś innego albo po prostu pogadać:


Koniec psot,
Szaławiła (Maja).

PS. Rekino-Chomiku, pisz!

8 komentarzy:

  1. No nie, czy nad porządnymi blogami ciąży jakaś klątwa, że wszystkie przestają istnieć? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze uznałaś mój blog za porządny, bo teraz kiedy patrzę na te rozdziały... W sumie, nie patrzę na nie, bo nie mogę - bolą mnie oczy jak widzę te głupoty.

      Usuń
    2. Jest ciekawa fabuła, która niestety się jeszcze nie rozwinęła i juz nie rozwinie, uważam, że masz ciekawy styl pisania, który dobrze się czyta, ale najbardziej podobało mi się to, jak potrafisz przedstawić postać i dobrze nią poprowadzić, dla każdej masz dobre tło 'historyczne'. No cóż, szkoda. Nie wiem, czy będę czytać Larry, nie jestem fanką 1D, ale jeszcze zobaczymy ;x
      To życzę powodzenia i weny!

      Usuń
    3. Jest ciekawa fabuła, która niestety się jeszcze nie rozwinęła i juz nie rozwinie, uważam, że masz ciekawy styl pisania, który dobrze się czyta, ale najbardziej podobało mi się to, jak potrafisz przedstawić postać i dobrze nią poprowadzić, dla każdej masz dobre tło 'historyczne'. No cóż, szkoda. Nie wiem, czy będę czytać Larry, nie jestem fanką 1D, ale jeszcze zobaczymy ;x
      To życzę powodzenia i weny!

      Usuń
    4. Jest ciekawa fabuła, która niestety się jeszcze nie rozwinęła i juz nie rozwinie, uważam, że masz ciekawy styl pisania, który dobrze się czyta, ale najbardziej podobało mi się to, jak potrafisz przedstawić postać i dobrze nią poprowadzić, dla każdej masz dobre tło 'historyczne'. No cóż, szkoda. Nie wiem, czy będę czytać Larry, nie jestem fanką 1D, ale jeszcze zobaczymy ;x
      To życzę powodzenia i weny!

      Usuń
  2. Cóż... Chyba powinnam powiedzieć "trudno", nie?
    Kurczę... A człowiek się zastanawiał, czo to będzie ta magiczna, niebieściutka pełnia. Cóż. I TAK SIĘ DOWIEM XD
    Cóż... Cieszę się w sumie. Że ten, tego... Że powiedziałaś "nie". Dziękuję ci za te kilka rozdziałów i czekam na 13 (mój Remus gejem? Ale on kocha mnie, a ja, jak podejrzewam, facetem nie jestem ;n;). No i wybacz, nie poczytam "Nie widzę wyraźnie". Przepraszam, ale jakoś mnie do tego nie ciągnie.
    I gdzież mam pisać, no gdzież? xD
    Pozdrawiam
    Chomiko-Rekin <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pssst!
    Dzisiaj błękitna pełnia O.O

    OdpowiedzUsuń